top of page

עריכת הסכמים לביצוע עבודות בניה

הקמת בית מגורים חדש הינה מרגשת ומעניינת ובד"כ אדם מן הישוב נוטה להשקיע מחשבה רבה טרם הבניה בסגנון הבניה, עיצוב הבית, חישוב מחירים של הספקים השונים עד לסיום ההקמה וכניסה לדירה, בחירת אדריכל, בחירת מעצב פנים, בחירת ספקים שונים (ריצוף, חשמלאי, איטום, נגרות תאורה וכו).

אל אף העובדה שעריכת הסכם לביצוע עבודות בניה הינו עניין חשוב ומהותי, בעל ערך ממוני רב, בשים לב לעובדה כי ערכי העלות של בניית בית חדש עולה פעמים רבות על מחיר דירת מגורים סטנדרטית, הרי שבעלי מגרשים רבים אשר מתחילים הליך בניה אינם מודעים או מפחיתים מהחשיבות לערוך ולנסח הסכם באמצעות עו"ד מוביל בתחום הבניה, הסכם אשר יחייב את הקבלן המבצע והספקים השונים על מנת להבטיח ולשמור באופן מיטבי את זכיותיהם כדין, מעת לעת אנשים אלו עורכים חוזה בעצמם אשר לא פעם אינו כולל את מכלול הפרטים אשר נדרשים לכלול בהסכם ביצוע עבודות בניה ו/או אינו כולל בטוחות לביצוע העבודות כנדרש ואינם מבצעים 

משרד עו"ד רועי חסון הינו בעל ניסיון רב ומוניטין בעריכת הסכמי קבלן / הסכמים לביצוע עבודת בניה עד למסירת מפתח הבית ו/או  הסכמי בניית שלד, כמו כן בהכנת הסכמים עם ספקים שונים כגון עבודות חשמל, עבודות אינסטלציה, עבודות נגרות, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב גן ועוד.

כמו כן משרדנו פועל בשיתוף פעולה עם מיטב הספקים לרבות חשמלאים, אינסטלטורים, מהנדסי חשמל ואינסטלציה, איטום, נגריות, אדריכלים ומעצבי פנים וגן ועוד.

הניסיון הרב שצברנו יאפשר לך את השקט הנפשי והידיעה שדאגנו לכלול את כל הפרטים הנדרשים בהסכם הבניה לצורך הקמת ביתך החדש.

נשאר לנו רק להחל לך להתחדש.

הערה


המידע המופיע באתר זה הינו מידע כללי וראשוני בלבד ואינו נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי לכל מקרה ונסיבותיו.


אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת כל החלטה. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת, וכל מקרה לגופו.

.
אין לראות באמור במסמך זה כייעוץ ו/או חוות דעת מקצועית כלשהי.

bottom of page