top of page

עסקאות מכר ורכישה של דירות מגורים יד שניה ודירות חדשות מקבלן בישובים נתניה, תל מונד, כפר יונה, פרדסיה, בית יצחק, פרדסיה, אבן יהודה, קדימה, צורן, רעננה, כפר סבא, חדרה, נורדיה, בארותיים, אביחיל.
קניית דירה חדשה מקבלן
עסקת מקרקעין הינה אחת מהעסקאות בעלת הערך הכלכלי הרב ביותר שאדם מן הישוב יעשה במהלך חייו.

על כן מומלץ שברגעים אלו יעמוד לצדו של המוכר / קונה עורך דין העוסק באופן יום- יומי בתחום המקרקעין בעל ניסיון רב בביצוע עסקאות נדל"ן, רישום מקרקעין, מיסוי עסקאות מקרקעין, וכן ידע נרחב בדיני התכנון והבניה, אשר יעניקו שקט נפשי ומשפטי לרוכש לאורך ביצוע העסקה מתחילתה ועד סופה.

חשוב לזכור הסכמי מכר דירה עם קבלן הינם הסכמים שעורך דין מטעמו של הקבלן מנסח, כאשר הסכמים אלו מנוסחים על מנת להגן על הקבלן מכל טענה של הקונה כלפי הקבלן שעלולה לעלות בעתיד על ידי רוכש הדירה.
פעמיים רבות רוכשי דירה מקבלן אינם שוכרים יצוגו של עורך דין מטעמם מאחר וקיים "הסכם מכר" וגם כי במסגרת ההתקשרות עם הקבלן הינם מחוייבים לשלם שכ"ט לעורך דין שמייצג את הקבלן (יוער כי גובה שכ"ט עורך דין הקבלן הוגבל בחוק ועומד על 5,000 ש"ח לכל היותר בתוספת מע"מ), זוהי טעות נפוצה , מאחר וכאמור עורך הדין מטעם הקבלן אינו מייצג את רוכשי הדירות למעט לצורך רישום הנכס בטאבו כבית משותף
.
אי לאמור מומלץ לשכור עורך דין מקרקעין בעל ניסיון בעריכת הסכמי מכר והתנהלות מול עורכי דין מטעם הקבלן על מנת שיתקן את הסכם המכר ויעיר את עיני הרוכש לסעיפים בהסכם המכר שעלולים להוות "מוקשים" לרוכש הדירה בעתיד.

על עורך הדין מטעם קונה הדירה יהיה לבדוק את התב"ע החלה על המקרקעין על מנת לבדוק כי אכן תואמת את הממכר, לבדוק כי קיים היתר בניה מתאים לבניין נשוא הממכר, לבדוק כי יש בטוחות לבניית הדירה והספקתה, לדאוג כי עם מסירת הבטוחות הדירה תוחרג מהליווי הבנקאי, וכמובן לקרוא את ההסכם מתחילתו ועד סופו ולנסל נספח שינויים להסכם אשר יאושר על ידי  עו"ד הקבלן על מנת להגן על קונה הדירה ככל האפשר, ולתת לו את הכלים המשפטיים הטובים ביותר לקיום ההסכם וקבלת הדירה כמובטח על ידי הקבלן הן מבחינת מפרט הדירה והן מבחינת מועד קבלת הדירה ומצבה המשפטי של דירת הקבלן.

הנני מזמין אותך לפנות למשרד עורך דין רועי חסון העוסק בביצוע עסקאות מקרקעין על כל רבדיו, מיסוי עסקאות מקרקעין, דיני תכנון ובניה וליטיגציה במקרקעין לצורך ליווי משלב בחינת האפשרות לעסקה ועד לקבלת המפתח לנכס ורישום הנכס בלשכת רישום המקרקעין.

 
יתרונות משרד עו"ד רועי חסון (שהם בעצם היתרונות שלך הלקוח) מנויות ברשימה דלהלן -

1) המקומיות - עו"ד רועי חסון ליווה עסקאות רבות באזור השרון, והינו מתמחה בשוק הנדל"ן בערים כפר יונה, נתניה, חדרה, רעננה, כפר סבא, הרצליה והוד השרון וכן בכל ישובי השרון (לרבות תל מונד, קדימה -צורן, אבן יהודה, אודים, פרדסיה) בצורה מיטבית, כמו כן הינו מכיר את הגופים הממסדיים האמונים על עסקאות ונכסים באזור זה.

2) מכלול השירותים - משרדנו הינו משרד עורך דין העובד בשיטת "one stop shop", אנו מעניקים שירות מקיף בכל תחום המקרקעין והנדל"ן.

3) ההיכרות עם הדברים הקטנים -  טיפול מושלם בכל כתב בית דין ו/או ניסוח חוזה מכר דירה או חוזה שכירות, היכרות עם כל הניואנסים הקטנים אשר קיימים בהסכמי מקרקעין ונדל"ן.
 
4) בדיקות משפטיות -  אנו מבצעים את כל הבדיקות המשפטיות הנדרשות טרם ביצוע עסקת מקרקעין, וזאת על מנת להעניק ללקוח שקט עסקי ונפשי בעת ביצוע עסקת מקרקעין.

5) ליווי אישי - משרדנו נותן ליווי אישי לכל אורך העסקה  לרבות ניהול משא ומתן, טיוטות המכר ועד לרישום בפועל של הנכס על שם הרוכש וסיום העסקה.

6) מקצועיות- משרד עו"ד רועי חסון פועל במקצועיות חסרת פשרות בביצוע של כל עסקה קטנה כגדולה.
 
7) תמחור הוגן - אל אף כי אין אנו מתפשרים ברמת השירות המשפטי אותו יקבל הלקוח היננו מתמחרים את השירותים במחירים הוגנים ותחרותיים.

8) ידע משפטי נרחב - במהלך השנים צברנו ידע משפטי נרחב ואנו פועלים כל העת על מנת להרחיב את הידע המשפטי העומד לרשותנו.
 
9) שיטות עבודה משפטיות מתקדמות - משרדנו נוקט בשיטות עבודה מתקדמות אשר מעניקות ללקוח הסופי שירות מקצועי ושקט בכל עסקה ועסקה.

עורך דין קניית דירה בנתניה עורך דין מכיר
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
bottom of page